Beneficiezi de certificate de garanție conform legislației in vigoare și politicilor comerciale ale producatorilor pentru toate produsele vandute de AIDA HER STORE SRL.
Garantia standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achizitiei.
Garantia standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achizitiei.
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie ce-l gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.
Pentru a trimite un produs în service, contactezi aidastore.ro pe e-mail la adresa: aidaherstore@gmail.com, telefonic sau whatsapp la numarul: 0762413801.
Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Dupa aprobarea solicitarii tale, in aproximativ 2 zile, va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi adus de catre curier in service-ul de receptie aidastore.ro.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de softuri si aplicatii sau produse/softuri parolate etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.
Recomandam realizarea de back-up periodic si neaparat inainte de trimiterea produselor la garantie.
Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin: